Biežāk uzdotie jautājumi

Kādas priekšrocības es saņemšu kā biznesa klients? veikalā?

• Īpašie piedāvājumi – ekskluzīvas atlaides un akcijas, kas paredzētas tikai biznesa klientiem.
• Atliktais maksājums – iespēja norēķināties par precēm vēlāk, saskaņā ar saskaņotajiem noteikumiem.
• Krājumu līmeņi – reāllaika informācija par produktu atlikumiem.
• Kredītinformācija – iespēja redzēt savu bilanci un apmaksājamos rēķinus.
• Personīgās cenas – individuāli pielāgotas cenas jums.
• Piedāvājumi jūsu klientiem - e-pasts. Veikalā varat ērti izveidot piedāvājumu saviem klientiem.

Kā izveidot uzņēmuma e-pasta kontu veikalā
 

Reģistrēties var šeit

Kad konts būs izveidots, tas tiks izskatīts un apstiprināts. Pēc jūsu konta apstiprināšanas jūs saņemsit e-pasta ziņojumu, kurā jūs par to informēsit. e-pasta adrese, ar kuru reģistrējāties.

Es nevaru pieteikties savā kontā. Kas man jādara?

Ja esat nesen reģistrējies, iespējams, jūsu uzņēmuma konts vēl nav verificēts, tāpēc jums var būt nepieciešams nedaudz pagaidīt.

Ja reģistrējāties agrāk, bet joprojām nevarat pieteikties, pārliecinieties, ka esat ievadījis labu paroli, ja parole ir nepareiza, varat to atiestatīt šeit.

Ja joprojām nevarat pieteikties, lūdzu, sazinieties ar mums:


- Tālrunis: +37166119361
- E-pasts: pa e-pastu: [email protected]

Vai kāds cits var paņemt pasūtījumu?
Jā, pasūtījums tika veikts pa e-pastu. Veikalā to var paņemt cita persona.
Kā es varu saņemt Hikvision tehnisko padomu?
Ja jums nepieciešamas tehniskas konsultācijas, vienmēr varat sazināties ar mūsu speciālistiem:

- Tālrunis: +37166119361
- E-pasts: pa e-pastu: [email protected]
Kā es varu saņemt Hikvision tehnisko padomu?

Mūsu kontaktinformāciju un fizisko veikalu darba laikus varat atrast šeit

Darba laiks:

- Pirm-Piekt 9.00-18.00 

- Sat-Sun Slēgts 

Maksājuma veidi un pirkums aizturēts
Pērkot e-komerciju Veikalā var norēķināties, izmantojot šādas metodes:
- Klix maksājumu platforma
- Atliktais maksājums (tikai reģistrētiem biznesa klientiem)
Nopirku preci, cik ilgi tai ir spēkā garantija un kādi ir tās noteikumi?
Kādas priekšrocības es saņemšu kā biznesa klients? veikalā?

• Īpašie piedāvājumi – ekskluzīvas atlaides un akcijas, kas paredzētas tikai biznesa klientiem.
• Atliktais maksājums – iespēja norēķināties par precēm vēlāk, saskaņā ar saskaņotajiem noteikumiem.
• Krājumu līmeņi – reāllaika informācija par produktu atlikumiem.
• Kredītinformācija – iespēja redzēt savu bilanci un apmaksājamos rēķinus.
• Personīgās cenas – individuāli pielāgotas cenas jums.
• Piedāvājumi jūsu klientiem - e-pasts. Veikalā varat ērti izveidot piedāvājumu saviem klientiem.

Kā izveidot uzņēmuma e-pasta kontu veikalā
 

Reģistrēties var šeit

Kad konts būs izveidots, tas tiks izskatīts un apstiprināts. Pēc jūsu konta apstiprināšanas jūs saņemsit e-pasta ziņojumu, kurā jūs par to informēsit. e-pasta adrese, ar kuru reģistrējāties.

Es nevaru pieteikties savā kontā. Kas man jādara?

Ja esat nesen reģistrējies, iespējams, jūsu uzņēmuma konts vēl nav verificēts, tāpēc jums var būt nepieciešams nedaudz pagaidīt.

Ja reģistrējāties agrāk, bet joprojām nevarat pieteikties, pārliecinieties, ka esat ievadījis labu paroli, ja parole ir nepareiza, varat to atiestatīt šeit.

Ja joprojām nevarat pieteikties, lūdzu, sazinieties ar mums:


- Tālrunis: +37166119362
- E-pasts: pa e-pastu: [email protected]

Vai kāds cits var paņemt pasūtījumu?
Jā, pasūtījums tika veikts pa e-pastu. Veikalā to var paņemt cita persona.
Kā es varu saņemt Hikvision tehnisko padomu?
Ja jums nepieciešamas tehniskas konsultācijas, vienmēr varat sazināties ar mūsu speciālistiem:

- Tālrunis: +37166119361
- E-pasts: pa e-pastu: [email protected]
Maksājuma veidi
Pērkot e-komerciju Veikalā var norēķināties, izmantojot šādas metodes:
- Klix maksājumu platforma
- Atliktais maksājums (tikai reģistrētiem biznesa klientiem)
Nopirku preci, cik ilgi tai ir spēkā garantija un kādi ir tās noteikumi?